KONDICIJSKI TRENINGI PRIPOROČILO KZS

Objavljeno dne Kategorije Novice, POMEMBNE NOVICE

Spoštovani reprezentanti KZS,

S strani sekretarja KZS ste bili v prejšnjem in tekočem tednu obveščeni o odpovedi turnirjev  v okviru KZS, EKF in WKF. Do konca epidemije virusa COVID-19 se odpovedujejo tudi vse ostale planirane reprezentančne aktivnosti.

Kljub odpovedi organiziranih aktivnosti na nivoju matičnih klubov in zveze, pa je cilj vsakega reprezentanta ostati v dobri kondicijski formi. S tem namenom smo vam v KzR (avtor: Sebastjan Budihna) pripravili mesečni program kondicijske vadbe, ki ni obvezen je pa priporočljiv.

Plan je namenjen kadetskim, mladinskim in članskim selekcijam. Glede na to, da so telovadnice in fitnesi zaprti je plan narejen tako, da ga lahko v večini izvedemo doma (skoraj) brez pripomočkov. Plan se bo prilagajal glede na sposobnosti posameznikov, zato je potrebno g. Budihno obveščati o izvajanju programa. Ob koncu tedna je potrebno poslati občutke napora med treningi in morebitna vprašanja na naslov: sebastjan.budihna@gmail.com.

Pri izvedbi treningov je potrebno upoštevati  priporočila NIJZ  (z dne 16.3.2020) in dnevno spremljanje morebitnih sprememb priporočil.  V primeru, da katerega od priporočil ne morete upoštevati potem temu prilagodite trening.

https://www.nijz.si/sl/priporocila-glede-telesne-dejavnosti-novi-koronavirus-sars-cov-2

Miha Kovačič
KzR

Telesno dejavnost izvajajte sami ali skupaj s člani vašega gospodinjstva, najbolje v naravi. Staršem priporočamo, da čas izolacije izkoristijo za družinsko športno dejavnost na prostem. Pojdite na izlet v gozd ali na najbližji hrib, iščite skriti zaklad, poskušajte se orientirati s pomočjo kompasa ali preprostih naravnih znakov, kolesarite ali se podajte na izlet s skiroji, rolkami ali rolerji.
Telesno dejavnost na odprtih površinah v soseski (parki, sprehajališča) izvajajte tako, da je razdalja do drugih ljudi najmanj 5 metrov. Če imate svoje dvorišče, najdite na njem možnosti za različne gibalne igre.

Priloge: